Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Swedbanki Valga esindus on viimast päeva avatud käesoleval aastal 27.03.2024. Muudatus on seotud pangakontori oluliselt vähenenud külastatavusega.

Paari aastaga on klientide voog kontoris vähenenud üle kolme korra. See on mõistetav, sest digitaalseid lahendusi on pidevalt lisandunud ning klientide eelistuseks on kujunenud oma pangaasjade ajamine interneti-või mobiilipangas. Ka arvelduskontot pangas saab avada interneti teel, pangakontorit külastamata. Samuti on võimalik saada lisaks telefonikonsultatsioonile ka videonõustamist ning kodulaenu või liisingut saab võtta täielikult digikanaleid kasutades.

Kontori sulgemiseni jäänud aja jooksul saavad panga esindust külastavad kliendid soovi korral nõu ja õpet, kuidas edaspidi oma pangaasju digikanalites ajada.

Sularaha sisse – ja väljamakse automaadid:
• Otepää kaubakeskus, Lipuväljak 28
• Tõrva infopunkt, Valga mnt 1
• Kesk 10

Sularaha väljamakse automaadid:
• Circle K, Pikk 1
• Otepää Maxima, Valga mnt. 1b
• Valga Maxima, Jaama 2b
• Otepää kaubakeskus, Lipuväljak 28
• Valga Rimi, Riia 18
• Tõrva infopunkt, Valga mnt 1
• Kesk 10

Lisaks automaatidele saavad Swedbanki kliendid sularaha välja võtta ligi 800st teeninduskohast üle Eesti. Sularaha väljastavad Swedbanki klientidele Olerex, COOP, R-Kiosk, Grossi Toidukaubad, Aldar Market, Alexela, Meie Toidukaubad ja Tartu Terminal. Seega on Swedbanki automaatidest ja koostööpartnerite juurest kokku võimalik sularaha välja võtta ligi 1200 kohast üle Eesti.

Eakamad kliendid
• Eakamad kliendid või kliendid, kellel on liikumine raskendatud, saavad ühe võimalusena vormistada volituse pangas või notari juures, et näiteks lapsed saaksid oma vanemate rahaasjadel silma peal hoida. Pangas volituse vormistamiseks tuleb panka tulla mõlemal isikul, sellel, keda volitatakse ja sellel, kes volitab. Samuti kasutab aina rohkem väärikas eas kliente juba ka ise digitaalseid kanaleid.
• Helistades Swedbanki nõustamiskeskuse numbrile 631 0310 saab ööpäevaringselt vastused pangaga seotud küsimustele. Näiteks saab küsida pangakaartidega seotud küsimusi, nõu internetipanga või mobiiliäpi kasutamisel jpm. Telefoni teel saab teha makseid või väärtpaberitehinguid, küsida infot oma kontojäägi kohta või saada ülevaadet tehingutest. Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, peab kliendil olema sõlmitud teleteenuste leping. Tehingute tegemiseks telefoni teel on vaja kõigepealt oma isik tõendada Smart-ID, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. Tehingute teenustasud on samad, mis pangakontoris.
• Juhul kui jääb vajadus või soov külastada pangakontorit, siis alates 28.03.2024 teenindavad Valgamaa kliente Võru ja Tartu esindus.

Viimased uudised