Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Sotsiaalkindlustusameti Võru esindus kolis eelmisel nädalal polikliiniku majast uuele pinnale aadressil Jüri 18 (endine Maanteeameti maja), amet selgitab, miks seda tehti.

Kolimist selgitab Sotsiaalkindlustusameti kommunikatsioonispetsialist Katre Kirst:

Oleme juba mõnda aega otsinud Võru linnas sobivamat ruumilahendust, sest meile on oluline olla nähtaval ja klientidele mugavalt ligipääsetav. Näiteks oli Võru siiani meie ainus esindus, kus klienditeenindus asus 2. korrusel. Tavapäraselt püüame hoida seda joont, et klienditeenindus asub esimesel korrusel ja on otse tänavalt ligipääsetav. Samuti puudus meie eelmises esinduses hea ligipääs liikumisraskustega inimestele. Need mured saime nüüd uue kontoriga lahendatud.

Tahame olla ka hea tööandja neile inimestele, kes meie juures töötavad. Meie põhiväärtuste hulka kuulub uuendusmeelsus, koostöö, asjatundlikkus ja hoolimine. Tahame, et füüsiline keskkond toetaks sarnast mõtteviisi ja toetaks meie organisatsioonikultuuri.

Kolimisega seoses ühtegi uut ametikoha ei looda. Sotsiaalkindlustusamet värbab kompetentsi, mitte asukohapõhiselt. See tähendab, et kui töötaja lahkub näiteks ametikohalt Tallinnas, siis uut inimest tema asemele otsime üle terve Eesti. Kui just tegemist ei ole klienditööga, mis on seotud asukohaga. Oleme Võrust leidnud oma meeskonda mitmeid häid ja tugevaid tegijaid ning loodetavasti leiame ka tulevikus.

Kliendi jaoks kolimisega teenuste kättesaadavuses mingisuguseid muudatusi ei toimu. Muutub ainult asukoht, kus teenuseid osutatakse.

Meie Võru, Põlva ja Valga klienditeenindustes käis eelmisel, 2019. aastal umbes 21 000 klienti. Suund on vähenemise suunas. Üha enam kasutavad kliendid ka meie teisi kanaleid – helistavad infotelefonile 612 1360 või kirjutavad meile sotsiaalmeediasse.

Võrreldes eelmiste aastatega on vähenenud klienditeenindustesse pöördujate arv ligi 20 protsenti. Kliendipöördumiste arv tõuseb alati, kui tuleb mõni suurt sihtrüma puudutav seadusemuudatus. Näiteks muudatused tulumaksuseaduses kasvatasid kliendipöördumisi oluliselt.

Kõige rohkem uuritakse meie klienditeenindustes puude teemade ja toetuste kohta. Ka perehüviste ja pensionite teemalised küsimused toovad inimesed meile klienditeenindusse.

Kliendid tahavad sageli saada kinnitust ja rääkida kellegagi silmast-silma ja küsida, kuidas seadus toimib personaalselt tema puhul.

Kommentaarid

Viimased uudised