Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Omniva pilt.

Omniva uuendas oma teenuste valikut ning nüüd on võimalik saata pakke pakiautomaatidest üle maailma. Teenus on kättesaadav nii era- kui äriklientidele ning toimib kõikides Balti riikides. Pakke saab saata 237 sihtkohta.  

Omniva äriarenduse juhi Mari-Liis Küppari sõnul on uus teenus mõeldud nii era- kui ka äriklientidele. „Varasemalt said erakliendid oma pakid, mis liikusid Baltikumist kaugemale, ainult postkontorist teele panna või siis kasutada kallimat kullerteenust. Nüüd on sama võimalus ka pakiautomaadis, kust eelnevalt Omniva iseteeninduskeskkonnas vormistatud pakk võib liikuda üle maailma, enam kui 200 sihtkohta.” Küppar lisab, et tänaseks on pakiautomaat paljudele inimestele kodulähedasem valik kui postkontor või pakipunkt, mistõttu muutub rahvusvahelise saadetise teenus siinsetele inimestele veelgi kättesaadavamaks.

„Koroonaaeg andis e-kaubandusele tõsise hoo sisse ning tänaseks on Balti riikidesse tulevad e-kaubanduse mahud mitmekordistunud, kuid üha enam on Eestis ja naaberriikides tekkinud ka nö nišiärisid, kelle kliendid asuvad Euroopas või kaugemal ja kes kasutavad müügikanalina näiteks globaalseid e-kaubandusplatvorme nagu Amazon, Ebay, Etsy, Vinted ja teised.” Nendele äriklientidele soovibki Omniva Küppari sõnul pakkuda uue teenusega võimalust kasvatada ja arendada oma senist äri ning leida uusi kliente teistel turgudel.

Eesti tooted on hinnatud igal pool

Havase läbiviidud uuringust selgus, et 13% eestlastest on viimase 12 kuu jooksul saatnud ühe või rohkem pakke välismaale. „Välismaale saadavad inimesed peamiselt riideid, aksessuaare, kosmeetikat ja mitteriknevaid tooteid. Populaarsed on ka eestimaised tooted, olgu selleks Eesti mesi, leib või kodumaad meenutavad esemed, mida saadetakse lähedastele, kes on kodust pikemalt eemal,” ütles Küppar, lisades, et eestlased saadavad pakke peamiselt Ameerikasse, Saksamaale ja Soome. Rahvusvahelise saadetise või paki saatmiseks pakiautomaadist on see vaja enne Omniva iseteeninduses registreerida ja siis sobivast automaadist teele panna.

Käesoleval aastal investeerib Omniva klientide iseteenindusplatvormide ja muude digilahenduste arendusse ca 3 miljonit eurot, et pakkuda klientidele senisest mugavamat kasutajakogemust. „Olemasolev iseteeninduskeskkonna tarkvara ei vastanud meie tulevastele vajadustele,” kommenteeris vajalikke uuendusi Omniva äriarenduse juht ja lisas, et sel aastal ootab veel ees mitmeid olulisi arendusi, näiteks oma paki ümbersuunamine iseteeninduskeskkonnast.

*Uuringu viis Omniva tellimusel tänavu veebruaris Eestis, Lätis ja Leedus läbi meediafirma Havas. Igas riigis küsitleti tuhandet 18-74-aastast inimest, kes olid viimase 12 kuu jooksul saanud või saatnud pakki.

Omniva (AS Eesti Post) on Eesti riigile kuuluv äriühing, mille põhitegevusala on logistika- (paki- ja postiteenuste) ning digi- ja rahvusvahelise transiiditeenuste osutamine. SIA Omniva ja UAB Omniva LT põhitegevus on pakiautomaadi- ja kullerteenuse pakkumine vastavalt Läti ja Leedu turul. UAB Omniva LT Sorting on asutatud uue logistikakeskuse rajamiseks Kaunasesse. OÜ Picapac põhitegevus on pakiautomaatide tehnoloogiliste lahenduste arendamine ning personaalse pakiautomaadi teenuse osutamine. OÜ Finbite põhitegevus on infoäri teenuste osutamine (e-arved)

Viimased uudised