Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Foto: Tiit Mõtus
Tarbija eelistuses on toimunud muutus. Kui veel aasta varem oli kõige populaarsem jaanitoode grillvorst, siis sel aastal on esikohale tõusnud šašlõkk, teatas Atria Eesti AS, mille tuntuim kaubamärk on Maks & Moorits.
 
Käesoleva aasta kevadsuve kõige eelistatum grillbränd on Maks & Moorits, selgus turu-uuringute firma Nielsen läbi viidud uuringust, milles osales 1600 vastajat. Maks & Moorits lihatooteid eelistab grillimiseks 55 protsenti vastanutest.
Atria Eesti müügidirektor Meelis Laande sõnul on möödunud eriolukord muutnud inimeste maitse-eelistusi. Kui veel aasta varem oli jaanidel ostetuim tootekategooria grillvorst, on sel aastal populaarsust kasvatanud šašlõkk ja tõusnud tarbija valikus esikohale. „Lõppenud kevadine eriolukord on muutnud inimeste hoiakuid ka lihatarbimises. Inimestel on rohkem aega ja nad on nõus võtma ette šašlõki küpsetamise, mille valmistamise ajakulu võrreldes grillvorstidega on mõnevõrra suurem. Veel aasta tagasi taolist šašlõki populaarsust täheldada ei saanud ja müüginumbrites oli esikohal selgelt grillvorst,“ märkis Laande.
Aastakümneid on Eesti müüdavaim šašlõkk olnud Maks & Moorits klassikaline šašlõkk, mis annab tunnistust traditsiooniliste maitsete müügiedust ja tarbija poolehoiust. „Sel aastal tõime sortimenti tagasi ka Värska šašlõki ning müüginumbritest on näha, kuidas klassikalised maitsed koos meie enda Eestis kasvatatud kodumaise toorainega lihasõpru kõnetavad ja maitse- eelistusi kujundavad,“ nentis müügidirektor.

Viimased uudised