Kahe aasta jooksul on Omniva renoveerinud Eestis 35 postkontorit
Avaldatud: 31 oktoober, 2024Kahe viimase aasta jooksul on Omniva renoveerinud 35 postkontorit üle Eesti.
„Koostöös kohalike omavalitsustega oleme olulisel määral kaasajastanud ja muutnud meie postivõrku efektiivsemaks – sulgenud osa vähemkasutatavamaid postkontoreid ja renoveerinud teisi. Mitmed postkontorid on kolitud klientidele mugavamatesse asukohtadesse,” rääkis Omniva juhatuse esimees Mart Mägi.
„Oluline on ka see, et renoveeritud postkontorid on varasemast keskkonnasõbralikumad, pakkudes erinevaid pakendamise ja saatmise lahendusi,” lisas Mägi. „Oleme astunud olulise sammu keskkonnajalajälje, prügi ja ületarbimise vähendamisel, toetades jääkmaterjalide targemat kasutust ning taaskasutust laiemalt.”
Nimelt leiab postkontorite sortimendist erinevaid looduslikest ning taaskasutatud materjalidest tehtud pakendeid. Pakendite „võta ja jäta” keskkonnasäästlik lähenemine võimaldab aga kasutatud pakendid postkontorisse jätta, et järgmised postkontori külastajad saaksid oma saadetised nendega omakorda teele panna. Nii saab iga inimene postkontoris ise keskkonnasäästlikke valikuid teha.
Kesksel kohal keskkonnasõbralikkus
Postkontori saalis on kesksel kohal pakkelaud, kus kliendid saavad saadetised, näiteks kingitused, ise kohapeal ära pakkida ja need koheselt teele saata. Lisaks on avatud ligipääsudega teenindusletid, kus teenindajad aitavad kiirelt ja mugavalt vormistada soovitud postiteenuseid.
Uues postkontoris on ka põnev sortiment: osta saab nii raamatuid kui ka erinevaid kinke ja meeneid, muidugi ka traditsioonilisi postmarke, kaarte, ümbrikke ning teisi postitooteid.
Postkontorites on kasutusel modulaarsed, kergesti muudetavad sisekujunduslahendused, mis tehtud säästvalt hallatavaid sertifitseeritud metsast pärit materjalidest. Postkontorite lahenduse töötas välja Urmas Pastarus ning tunnustatud sisearhitektid Raul Tiitus ja Birgit Palk büroost PINK.
Klienditeenindajad ei kasuta enam ühtset vormiriietust, küll aga kannavad nad pilkupüüdvat Omniva värvides kaelaehet, mille on valmistanud Ken ja Moonika Ruut.
Uuel tasemel kliendikogemus
Postkontorite välise ilme kõrval on läbi tehtud ka suur muudatus kliendikogemuse vaatest lähtuvalt. Ümber on mõeldud nii kliendi teekond kui ka pakutavad tooted, teenused ja nende tingimused – näiteks ei pea enam postkontorisse pakile järele minev klient kaasa võtma talle saadetud paberteavitust. Oma lähedase pakile järele minnes pole enam vaja lihtvolitust.
„Eelkõige on Omniva uus pakutav kliendikogeemus uuel tasemel, tuues meie külastajatele igapäevaselt rõõmu. Postkontorite renoveerimine on avaldanud positiivset mõju meie avalikule kuvandile ja mainele, muutes Omniva traditsioonilisest postiteenuse osutajast kliendikeskseks ja hoolivaks logistikaettevõtteks,” tõdes Mart Mägi.
Renoveeritud on kokku 35 postkontorit: Sillamäe, Rapla, Narva Fama, Pärnu, Viimsi, Kohtla-Järve, Maardu, Lasnamäe Centrum, Tabasalu, Laagri, Ringtee, Jõgeva, Kärdla, Kaubamaja, Järve keskus, Kristiine keskus, Arsenal, Keila, Kuressaare, Rakvere, Tartu Kvartal, Paide, Võru, Põlva, Mustika, Valga, Rocca al Mare, Viljandi, Jõhvi, Pirita, Eedeni, Haapsalu, Sikupilli, Jüri ja Rae. Kõik uued postkontorid on ligipääsetavad ka erivajadustega inimestele.