Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Võru Maximas likvideeriti hiljaaegu enamik kassasid ja asemele pandi iseteeninduskassad, mis on esialgu harjumatud, aga millega saab täitsa hakkama.

Kui muidu oli sageli kurtmist, et kassapidaja midagi valesti teeb, siis üks on iseteeninduse puhul kindel – petta ennast enam lasta ei saa. Ja kui midagi valesti läheb, oled ise süüdi.

Maxima iseteenindus sai ära proovitud ja täitsa töötab. Mis huvitav, järjekorda iseteeninduse puhul polnud, samas kui vana tüüpi kassades oli järjekord. Kes Võru Maximas käinud, need teavad, et järjekord võib vahel päris pikk olla.

Kui varem sai selvekassades maksta ainult kaalutud kaupade eest, siis Maxima iseteeninduskassades saab ise ka kaupa kaaluda. See on esialgu veidi harjumatu, aga õnneks on üks inimene abistamas. Abiline on vajalik veel selleks, et osta allahindlusega kaupa. Enamik kaupu saab läbi lasta triipkoodi abil.

Maksta saab nii kaardiga kui ka sularahas, viimast siiski ainult kahes kassas neljast iseteeninduskassast.

Iseteenindus on harjumatult vaikne. Pole kassalindi müra ja valju piiksumist. Harjumuspärane tudish-piip on ajalukku kadumas.

Eestis on poodides selliseid kassasid veel vähe, aga mitmel pool mujal maailmas on selle peale juba üle mindud ning poes on näha vaid üksikuid teenindajaid, kõik muu on masinate peal. Ühelt poolt tähendab see müüjate ja kassapidajate töö kadumist, aga teiselt poolt on nõnda võimalik kulusid ja hindu alla tuua.

Poes käis INNO TÄHISMAA

Viimased uudised