Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Fotol (vasakul) Mari-Liis, Sirja ja Brett. Foto: Elisa

Uudne Elisa esinduste kontseptsioon Elisa FIX on suunanud mitmeid töötajaid ümberõppele. Sirja Hass ja Brett Koemets on Võru esinduse tehnilised konsultandid, kes selle põneva väljakutse möödunud aastal vastu võtsid.  

Elisa ümberõppe projekti avapauk anti 2020. aastal, mil esimesena läks Elisa FIX kontseptsioonile üle Haapsalu esindus. Eduka ümberõppe tulemusel hakkasid järgnevatel aastatel ka teiste maakondade esindused suunda muutma ja töötajaid välja koolitama ning möödunud aasta suvel jõudis kätte Võru esinduse kord. Motiveeritud konsultandid Sirja ja Brett olid kaks julget, kes otsustasid uute oskuste õppimise kasuks.  

Sirja sõnul olid alguses kahtlused, kas ta saab sellise tööga hakkama ja uued oskused selgeks. „Esimestel päevadel oli palju uut infot ja segadust. Kõik toimus kerge kätevärina saatel, sest telefoni on väga kerge oskamatusest parandamise asemel hoopis ära lõhkuda,” meenutas ta. „Iga päevaga tuli aga oskusi, teadmisi ja praktilist tööd juurde ning enesekindlus kasvas,” ütles Sirja ja julgustas, et kui endal on tahtmist ja pealehakkamist, on kõik õpitav.  

Ümberõppe alustamisest on samad mälestused ka Brettil, kes tundis uue töö ees alguses hirmu, kuid juba peagi said võitu suur uudishimu ja elevus. „Mulle meeldib tehniline pool, mistõttu sai kunagi ka Elisa oma töökohaks valitud. Mulle meeldib pusida seni, kuni sõlm on lahti harutatud ja probleem lahendatud,” ütles ta.  

Elisa FIX ümberõpet viivad läbi Elisa enda inimesed ning Sirjat ja Bretti koolitanud Ramil pälvis ümberõppel osalenutelt ainult kiidusõnu. „Koolitaja oli väga kogenud ning alati positiivne ja abivalmis,” sõnas Brett ning Sirja lisas, et selline positiivne suhtumine andis neile palju enesekindlust.   

Kahenädalase koolitusperioodi jooksul õpetati Sirjale ja Brettile, kuidas erinevaid mudeleid telefone lahti võtta, akut, kuularit, mikrofoni ja ekraani vahetada, telefoni sisu ümber tõsta ning peale remonti telefoni seisukorda testida. Samuti õpiti hinnapakkumise vormistamist, MSERV rakenduse kasutamist, kaitseklaaside paigaldamist ning kliendi pildiga korpuse loomist. Bretti sõnul oli õpetatu väga põnev: „Kruvide rittapaneku järjekord ja avamise eripära justnimelt sõrmejäljelugeja asukoha kinnituse poolest,” tõi ta konkreetse näite.  

Tänaseks juba ligi pool aastat Elisa FIX tehniliste konsultantidena kätt harjutanud Sirja ja Brett on rahul, et nad otsustasid ümberõppe kasuks. „Väikeses esinduses ei avane väga tihti võimalust midagi juurde õppida,” selgitas Sirja ja lisas, et uus kontseptsioon tagab mõnusa vahelduse, võimaldades mõni päev rohkem klientidega tegeleda ja teine päev rahulikult remondi kallal nokitseda. „Uus kontseptsioon on mitmekülgne, huvitav ja varasemast vaheldusrikkam,” lisas ka Brett ja mainis, et uuendus on kaasa toonud palju töötahet ja pealehakkamist. „Alustan igat päeva hea tujuga ja ootan, millist väljakutset järgmine tööpäev pakub,” ütles Brett lõpetuseks.  

Loo valmimisele aitasid kaasa Brett Koemets, Sirja Hass ja Anu Eha. 

Viimased uudised