Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Pilt: Tere

Tere piimatööstus müüs oktoobrikuuga maha kogu kaerajoogi, millest oleks pidanud jätkuma aasta lõpuni. Poodidest sai toode kohati otsa ning ettevõtte tegeleb varude taastamisega.

„Kaerajook võeti üle ootuste hästi vastu ning nõudlus põhjustas poodides tühjasid riiuleid – sellise menuga me arvestada tõesti ei osanud,“ sõnas Tere AS turundusjuht Katrin Tamm. „Oleme saanud head tagasisidet tarbijatelt ning enim kiidetakse toote maitseomadusi. See teeb meile eriti rõõmu, sest meie eesmärk kaerajoogiga on pakkuda maitsvat alternatiivi traditsiooniliste piimatoodete kõrvale.“

Katrin Tamme sõnul on kaerajoogi suurimaks väljakutseks olnud toodete paigutus, sest see erineb oluliselt teistest taimsetest jookidest. „Kuna tegemist on piimale väga sarnase tootega, siis vajab see säilitamist jahedas ehk piimaletis. Toodete paigutamisega näeme veel endiselt vaeva, sest on veel mitmeid poode, kus kaerajook on piimariiulil alles oma kohta otsimas. Kuna see on esimene omataoline, siis see võtabki aega ja harjutamist. Mujal maailmas on see juba tavaline, et taimsed tooted on piimaletis ning küll see ka meil lõpuks paika loksub,“ lisas Tamm.

Tere piimatööstus tõi värske kaerajoogi ehk fresh oat drinki Eestis turule selle aasta oktoobris eesmärgiga vähendada ettevõtte jalajälge ning edendada piimatööstuse jätkusuutlikkust.

Tere AS (www.tere.eu) ja AS Farmi Piimatööstus (www.farmi.ee) kuuluvad Eesti juhtivasse piimanduskontserni Nordic Milk, mille konsolideeritud turuosa Eesti värskete piimatoodete turul on 40 protsenti ning tootevalikusse kuulub üle 400 erineva piimatoote. Piimatööstused Jõhvis, Põlvas ja Viljandis varuvad iga päev üle 500 tonni piima. Lisaks kohalikule turule eksporditakse toodangut 25 erinevasse riiki ning kontserni erinevates üksustes töötab kokku 570 inimest.

Kommentaarid

Viimased uudised