Tel. 5897 3482‬
info@lounaeestlane.ee

Puidu- ja mööblivaldkonna ettevõtjad kogunevad neljapäeval Taevaskotta Kagu-Eesti puiduklastri korraldatavale ekspordipäevale, et täiendada oma teadmisi turunduse alal.

Ekspordipäeva eesmärk on jagada praktilisi ja ka väikeettevõtjale jõukohaseid näpunäiteid internetiturunduses, samuti tutvuda piirkonna ühe innovaatilisema puidutöötlejaga Arcwood (pildil), rääkis puiduklastri arendusjuht Hille Lillemägi.

Ekspordipäeval pakub puiduala oivakeskuse Tsenter juht Kalev Kaarna välja lahendusi puhuks, kui firmasse turundusspetsialisti palgata ei jõua, kuid turundada tuleb.

Kristian Pentus ja Tanel Mehine Tartu Ülikoolist räägivad internetiturunduse võimalustest, tutvustavad neuroturunduse seadmeid ja toovad konkreetseid näiteid, kuidas pilgujälgimise tehnoloogia abil kindlaks teha, kas tegemist on hea tootefotoga.

„Selline ettevõtmine annab võimaluse valdkonna ettevõtjatel omavahel suhelda, kogemusi vahetada ja võib-olla ka uusi koostööpartnereid leida,” lausus Lillemägi.

Tema sõnul on Eesti mööblit tootvad ettevõtted valdavalt nii väikesed, et välisturgudele minekul pole nad enamasti konkurendid, vaid koostööpartnerid. Oma tegevusega näitab Kagu-Eesti Puiduklaster võimalusi, kuidas tootjatel on vastastikku koostööd tehes suurem võimalus uutele turgudele jõuda.

2010. aastal asutatud Kagu-Eesti Puiduklastrisse kuulub praegu 16 mööblit ja mööblidetaile tootvat ettevõtet.

LÕUNAEESTLANE

Kommentaarid

Viimased uudised