Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Pilt: Pexels

Pruugitud auto ostmise peamiseks motiiviks on rahaline sääst võrreldes uue auto soetamisel tehtavate kuludega. Et aga auto soetamisel kokku hoitud raha teistpidi kohe teise ringi auto remondile ja hooldusele ei kuluks, tuleb kasutatud auto valikul olla eriti põhjalik ja hoolikas. 

Kuigi tundub ahvatlev suunata pilk luksuslikumate ja võimsamate masinate suunas, mille ostmist uuena endale lubada ei saaks, on järelturult mõistlik valida pigem keskmise hinnaklassi sõiduvahend. 

Kallimate, võimsamate ja luksuslikumate kasutatud autode ülapidamine on tegelikult üpris kulukas, sest nii hooldus kui ka varuosad on enamlevinud ja soodsamate automarkidega võrreldes mitmeid kordi kallimad. Rääkimata sellest, kui väljavahetamist vajab mõni keerulisem elektroonika- või jõuallika komponent. Sellisel juhul võivad remondiarved minna keskmise sissetulekuga inimese jaoks suisa kosmiliseks.

Järgnevalt proovime heita pilgu ühele teenimatult tähelepanuta jäänud automudelile, mille poole tasuks head kasutatud autot otsides kohe kindlasti pilk pöörata.

Opel Insignia – hea hind ja kvaliteet

Opeli Insignia ei ole meie tänavapildis just ülemäära arvukalt esindatud automudel, kuigi oma disaini ja sõiduomaduste poolest võiks ta seda olla – tegemist on mahuka ja igati esindusliku autoga, mis peaks igas mõttes vastama ühe keskmise Eesti pere ootustele.

Viie aasta vanuste Opel Insigniade hinnad mahuvad enamasti 12 000 kuni ja 16 000 euro vahele, mis on Eesti keskmise ostujõuga leibkonnale igati taskukohane hind. Mõni üksiku neljarattaveolise ja võimsama jõuallikaga eksemplari müügihind võib küündida pea 20 000 euroni, aga sel juhul tuleb endalt esmalt küsida, kas kõik need hinda kergitavad lisaväärtused on mulle ka tegelikult vajalikud. Kui vastuseks on kindel „jah“, siis võib Insigniat julgelt soovitada, sest sama varustustaseme ja sõiduomadustega konkurendid on julgelt 3000-6000 eurot kallimad.  

Üleüldse pakub Opel Insignia väga head hinna ja kvaliteedi suhet ja seega saab ühe pealkirjas tõstatatud omadussõna „kallis” laualt maha võtta.

Opel Insigniat pole ülemäära kallis soetada ega pidada. Opeli korralise hooldusega saab hakkama iga kaasaegne autotöökoda. Samuti on Insignia varuosad hästi kättesaadavad ja pigem soodsamas hinnaskaalas.

Dünaamiline, sportlik ja kaunis

Kui võtta ette teine pealkirjas mainitud märksõna „lõbu”, siis tuleb tunnistada, et Opel Insignia võimaldab sedagi üsna piisaval määral ning mitte õnneks kulukal moel.

Jah, loomulikult pole Insignia see auto, millega kaubanduskeskuse parklas driftida või ringrajal tuuritada, ent sellegipoolest pakuvad Insiginia pigem sportlikkuse poole kalduv sõidutunnetus ja särtsakad mootorid küllaldaselt sõidurõõmu. 

Opel on Insigniate kapoti alla paigutanud nii diislit kui ka bensiini neelavad jõuallikad. Kütusekulu on mõlema kütuseliigi puhul Insignial pigem harju keskmine, mis arvestades Opel Insignia särtsakust ja võrdlemisi ruumikat keret, on tegelikult hea tulemus.

Ja jõudsimegi sõna „hea“ juurde. Insignia on kohe kindlasti hea ja vastupidav auto, mida on tõeliselt mugav ja mõnus kasutada. Välimuselt on Insignia dünaamiline, sportlik ja kaunis – ei midagi ekstravagantset, aga teisalt ka mitte liigselt konservatiivse välimusega. Opel Insignia sõitjateruum on samuti soliidne ja väljapeetud, ilma et muutuks seejuures igavaks.  

Lõpuks olemegi jõudnud artikli pealkirjas sõnastatud küsimuseni: kas pruugitud Opel Insignia on hea valik või kallis lõbu?

Eelpool toodud argumentide põhjal tuleb möönda, et vastus on: pruugitud Opel Insignia on kindlasti hea valik. Kui aus olla, võiks Opel Insignia olla palju enamate auoostjate valik uuenagi. Siis oleks järelturul neid autosid veel rohkem saada.

Viimased uudised