Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

IIZI kindlustusmaakler saatis info kindlustuse kohta seoses koroonaviiruse puhanguga.

Viiruspuhang mõjutab reisiplaane ja tekitab segadust ka reisikindlustustingimuste mõistmise osas. Üha kiiremini leviva koroonaviiruse ja seoses Maailma Terviseorganisatsiooni poolt pandeemia väljakuulutamisega jagame kindlustusnõu ja soovitusi reaalajas, sest info võib muutuda iga hetkega.

Lisaks oleme tänast olukorda arvestades kokku pannud parima kindlustuslahenduse ning soovitame IIZI veebilehel reisi kindlustades valida lisaks „Parim kaitse seoses koroonaviirusega.“
Soovitame kindlustuse sõlmida koheselt, sest antud olukorras võivad kindlustusvõimalused muutuda tundidega ning soovitud kindlustuskaitseid ei pruugi enam hiljem saada või on kindlustusmakse oluliselt kallim.

Jälgi kindlustusinfot reaalajas. Teed reisiplaane või ostsid reisi kuni 14 päeva tagasi

  • Vali kindlustades meditsiiniabi kindlustuskaitse pakkuja, kes ei välista tingimustes epideemiat või pandeemiat.
  • Jälgi IIZI soovitust ja vali reisikindlustust sõlmides „Parim kaitse seoses koroonaviirusega.” Antud kindlustuskaitsega on kaetud meditsiiniabi kindlustusjuhtumid ka siis, kui on välja kuulutatud epideemia/pandeemia või lähtuvalt sihtkohast reisiplaanid muutuvad (näiteks reisi eesmärgiks olnud üritus jääb ära, lennud tühistatakse). Soovitus sisaldab reisi omal soovil katkestamise lisakaitset, mis annab võimaluse reisi tühistamiseks mistahes põhjusel.
  • Kindlustamisel vali juurde „Reisitõrke lisakaitse”, et olenevalt kindlustusseltsist saada hüvitist seoses ürituse ärajäämise, lennugraafiku muudatuse jms ettenägematu olukorra puhul.

Reis ostetud, kuid kindlustus sõlmimata.

  • Vali kindlustades meditsiiniabikindlustuse pakkuja, kes ei välista oma tingimustes epideemiat või pandeemiat.
  • Vali kindlustades reisitõrke lisakaitse ning pööra kindlasti tähelepanu hüvitatavatele ja välistatud kindlustuskaitsetele

Reis ja kindlustus on varem ostetud, kuid lennufirma tühistab lennud või sihtriik on karantiinis

  • Pöördu esmalt lennufirma või hotelli poole hüvitise saamiseks või alternatiivse lahenduse leidmiseks.
  • Pakettreiside puhul pöördu hüvitise saamiseks või alternatiivse lahenduse leidmiseks teenusepakkuja poole.
  • Kui mingil põhjusel teenusepakkujalt või reisikorraldajalt abi ei saa, siis soovitame esitada kahjuavalduse kindlustusseltsile, kes vaatab kõik juhtumid eraldi üle.

Kui Sul tekib küsimusi sobiva kindlustuse valikul, pea kindlasti nõu kindlustusmaakleriga!

Viimased uudised