Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

On saabumas aeg, kus vananenud rehvid tuleks välja vahetada uuemate vastu või tuleb teha taas hooajaline vahetus suverehvide ja talverehvide vahel.

Kui olete parasjagu uusi rehve otsimas, siis võib suur valik osutada üsnagi kirjuks just tootjate ja mudelite poolest. Võib isegi tekkida küsimus – millist rehvitootjat eelistama peaks?

Goodyear

Goodyear on ülemaailmselt hinnatud tootja just oma kvaliteedi poolest juba aastast 1898. Tootja kasutab oma toodete peal 360° kvaliteeditesti meetodit – tehakse väga põhjalik rehvikontroll, kus mõõdetakse ja kontrollitakse iga rehvi soorituse võimekust. Rehvide tulemuslikkust testitakse Euroopa suurimate autodega tegelevate organisatsioonide ja väljaannete kui ka Goodyeari inseneride sisekontrolli abiga. Seda kõike mitmekordselt – teste tehakse mitu korda, et olla tulemuses kindel. Tulemusi analüüsitakse Euroopa Liidu rehvimärgise süsteemi alusel – analüüsitakse kütusesäästlikkust, haarduvust ja veeremüra. Goodyear kasutab lisaks oma rehvide puhul erinevaid tehnoloogiaid. Näiteks SoundComfort tehnoloogia ehk helitõkete abiga saate nautida sõitmist kuni 50 protsenti väiksema müraga. SealTechi tehnoloogia võimaldab torgetest tekkinud augud ise automaatselt sulgeda.

Continental

Continental on 1871. aastal asutatud saksa päritoluga ettevõte, kelle eesmärgiks on muuta transport inimeste jaoks turvalisemaks ja efektiivsemaks, käies kaasas autode tehnoloogiliste uuendustega. Nimelt kasutavad Continental rehvid erinevaid sensoreid, radareid ja ühendussüsteeme, et muuta kogu autoga sõitmise kogemus turvalisemaks ja mugavaks – näiteks automaatne pidurdussüsteem. Osad rehvid on nii targad, et nad isegi suudavad tuvastada lähenevaid foore, ülekäiguradasi, kõnniteid ning kohanduvad kiirust vastavalt tingimustele. Samas mõeldakse ka palju tuleviku peale, mistõttu luuakse ja erinevaid lahendusi tulevastele elektriautodele ja isesõitvatele autodele.

Ettevõte on suur keskkonnasõbralikkuse ja inimõiguste toetaja. 2020. aasta eesmärgiks on ettevõte seadnud säästa 20 protsenti vähem vett ja elektrit ning emiteerida 20 protsenti vähem süsihappegaasi kui aastal 2013.

Michelin

Michelin on juba aastast 1889 tegutsev rehvide tootja, mis on nüüdseks oma toodetega turule jõudnud 171 riigis. Bränd on tuntud oma kütusesäästlike rehvide poolest. Brändina panustatakse väga palju keskkonnasõbralike vahendite uurimisele ja kasutamisele. Nad on tuntud ka oma isikupärase maskoti poolest, mis muudab tootja teistest kergesti eristatavaks. Suure motospordi toetajana on Michelin eelkõige number 1 valik mootorrataste maailmas, kuid igati hinnatud ka autode omas. Michelini rehvid on kindel valik, kui otsite hea hinna ja kvaliteedi suhtega rehve.

Pirelli

Pirelli on asutatud juba aastal 1872. Seda esialgselt tehasena, kus valmistati kummist esemeid. Peagi hakkas Itaalia ettevõte tootma jalgrattarehve ning hiljem ka autorehve. Pirelli on üks juhtivaid rehvide tootjaid maailmas just oma usaldusväärsete ja kvaliteetsete rehvide poolest. Kui jälgite Formula-1 võistlusi, on sageli neid märgata oma rehvide ja moodsa rõivasarja tootmisega.

Rehve toodavad ettevõttes umbes 34 000 kvalifitseeritud professionaali, kes hoiavad alati silma peal klientide vajadustel ning otsivad uudseid lahendusi, panustades teadusuuringutesse ja innovaatilisse toodangusse.

BridgeStone

BridgeStone on asutatud aastal 1931 Jaapanis ning üsna ruttu sai tuntuks ülemaailmselt. Bränd pöörab palju tähelepanu just rehvide haarduvusele ning parima kvaliteediga rehvide pakkumisel. Lisaks on tegu väga keskkonnasõbraliku tootjaga – stabiilsed ja hea reageerimisvõimega rehvid omavad samas väga väikest veeretakistust, mis omakorda hoiab kokku kütusekulu ja vähendab CO2 teket. Sarnaselt Pirelliga, on ka BridgeStone Formula-1 võistluste toetajad.

Rehvide valimisel ei pea alati tähelepanu pöörama toodete omadustele, vaid  lisaks veel tootjale ja tootja väärtustele – vaid nii toetad tootjat, kelle väärtused ka teile korda lähevad. Nimetatud brändide ja paljude teiste tootjate rehvidega saad lähemalt tutvust teha siin.

Kommentaarid

Viimased uudised