Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Äsja avalikustas globaalne tarbijauuringute keskus Nielsen 2022. aasta edukaimad tooted Eesti turul. Eesti parimaks uueks tooteks lihatoodete kategoorias tunnistati tarbija tagasiside ja ostustatistika põhjal Maks & Mooritsa Kodupihvid. Lihatoodete kategoorias noppis hiljuti ka Eesti kõige jätkusuutlikumaks lihabrändiks tunnistatud Maks & Moorits kolmest esikohast lausa kolm.

„Arvestades, et Nielseni puhul on tegemist kõige professionaalsema ja suurima kaasatud valimiga tarbijauuringuga Eestis, on äärmiselt hea meel sellised tunnustused siinselt tarbijalt saada,” ütles Atria lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.

Lisaks üldvõidule lihakategoorias, pälvis Maks & Moorits kokku kolm esikohta liha- ja kalatoodete kategoorias. Kodupihvidele järgnesid Maks & Mooritsa Tooma suitsuvorst ning Maks & Mooritsa Šašlõkk keefirimarinaadis, mis on grillihooajale vastu minnes kõige edukam grilluudistoode.

„Meie jaoks on edu toonud suund, mille kohaselt pakume klassikalisi maitseid. Tarbija on oma tagasiside andnud ning taaskord on saanud kinnitust tõdemus, et lihtne on hea,” nentis Laande, lisades, et trendid küll tulevad, aga klassika on see, mis jääb ja mida ostetakse.

Atria lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori sõnul ei olnud möödunud, 2022. aasta tootearenduse mõistes kõige aktiivsem. „Kui tavaliselt kuulub meie uute toodete portfelli ca 70 uut toodet, tulime eelmisel aastal välja 27 uudistootega. Saime kinnitust, et Eestimaa inimene armastab traditsioonilist maitsestust ja vana head klassikat,” märkis Laande.

2022. aasta edukaima lihatoote Maks & Mooritsa Kodupihvide lugu sai alguse kasvanud elektrihindadest ja kallinenud hindadest, mis hakkasid ka tarbijate ostukäitumist muutma. „Sellest tulenevalt arendasime uue hakktoote, mis oleks tarbijale taskukohane. Lansseerisim Kodupihvid jaanuaris 2022 ja tulemused ei lasknud ennast kaua oodata. Märtsis oli Kodupihv oma  kategoorias juba number 1 toode. Tootearendust kujundab ka edaspidi suund, kus püüame pakkuda tarbijatele pigem klassikalisi tooteid ning olukorrast sõltuvalt ka õige hinnaga tooteid,” märkis Laande.

Viimased uudised