Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Võru Maxima kassajärjekord. Lugeja foto

Lõunaeestlase lugeja kirjutas vihase kirja, kuidas Maxima teenindus on kohutav, sest õhtuti tegutseb ainult üks kassa ja automaatkassad ei tööta. Asja kommenteerib Maxima.

Lugeja kiri oli säärane:

„Kirjutan teile seoses Võru Maximaga, see pood on väga probleemne. Nimelt asi meeletult pikas järjekorras, just nimelt ainsuses sest iga päev peale kella 18-19 ei tööta seal rohkem kassasid kui üks ning kassasaba venib saiariiulini. Algselt tundus, et see probleem lahendati iseteeninduse näol, kuid kõige naljakam asja juures ongi see, et iseteeninduskassad on pidevalt suletud. Võin ka julgelt väita, et enamuse ajast istub iseteeninduskassapidaja õues maasikaputkas ning suitsetab. See muutub juba väljakannatamatuks. Samuti ma imestan seda, et keegi ei ole veel kaevanud ning järeldada võiksin seda sellest, et midagi ei ole ju muutunud. Kohutav klienditeenindus!”

Maxima, mis äsja tähistas 15. tegevusaastat Eestis, kommenteeris asja nõnda:

Kõnealune tagasiside on laekunud meile ja klienditugi on kliendile tagasisidetki jaganud. Siin muutmata kujul vastus kliendile meie klienditoelt:

***
„Meie peamine eesmärk on pakkuda kõikidele klientidele mugavaid võimalusi oma igapäevaste ostude tegemisel ning seepärast oleme väga tänulikud Teie tagasiside eest, mis aitab meil paremini kaupluse töökorraldust organiseerida.
Meil on väga kahju, et oleme Teile valmistanud ebamugavusi ostude sooritamisel.

Edastasin Teie pöördumise kaupluse direktorile ja piirkonnajuhile asjaolude selgitamiseks. Nõustume, et võiks rohkem teenindajaid olla ja oleme sellega tööaega planeerides ka arvestanud, kuid siiski tuleb kaupluse igapäevases töös ette olukordi, kus hoolimata hästi planeeritud töögraafikust pole piisavalt teenindajaid. Kaupluse direktor teeb muudatusi kaupluse töökorralduses ning koostab töögraafikud nii, et oleks tagatud piisavalt töötajaid kassades, et kliendid saaksid mugavalt ostud sooritatud.
Vabandame Teile tekitatud ebameeldivuste pärast.

Täname Teid veelkord tagasiside eest ja kinnitame, et pingutame igapäevaselt selle nimel, et meie klientide ostukogemused oleksid positiivsed.
Soovin Teile meeldivat päeva jätku!”

Viimased uudised