Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Lillede kinkimine on ilus traditsioon. Ilusaid kimpe kingitakse nii sünnipäevaks, emadepäevaks, naistepäevaks kui ka lihtsalt niisama partneri või kelle iganes üllatamiseks. Muidugi saab lilled osta nurga tagant poest, teha tiir põllul ja noppida paremad õitsvad nupukesed otse vabast õhust.

Kui aga pole võimalust või mahti lilli hankima minna, siis on nii hea, kui ilus lõhnav üllatus tuuakse lihtsalt koju kätte. Selle jaoks on mõeldud üks ainulaadne teenus – lillede kohaletoimetamise teenus. Nobedad lillekullerid on tegutsemas peamiselt Tartus ja Tallinnas, kuid kinnitab hoogsalt kanda ka mujal.

Lai valik

Lillekulleri teenused on laialt levinud ning lillede kohaletoimetamine Tallinnas juba mitmetes linnades Eestis. Kodulehti, mis pakuvad lillekulleri teenust, on mitmeid ning valik on rikkalik. Lillekuller teenused ei too enam kohale ainult lilli, vaid veel mitmeid armsaid kingitus, alates kaisuloomadest ja õhupallidest lõpetades kinkekaartide ja riiete-aksessuaaridega.

Ainuüksi Tallinnas on juba 188 toodet ja 4 kauplust, mille kaudu saab rakendada lillekulleri abi. Sama palju on lillekulleri teenust osutavaid poode ka Tartus ja näiteks Võrus. Isegi Wolt ja Bolt pakuvad juba mitu aastat lillekulleri teenuseid. Teenindus on kõikides poodides kiire ja korralik ning kliendi heaolu ja rahulolu on alati prioriteet.

Tihe konkurents

Nagu juba eelpool öeldud, on lillede kohalevedu teinud aastatega palju arenguid ning see ei toimu enam ammu ainult suuremates linnades, vaid on liikunud ka mujale. Samuti on lillede kohaletoimetamise võtnud üle ka suuremad toiduplatvormid Bolt ja Wolt. Lilled jõuavad kliendi ukse taha juba samal päeval või isegi tunni-poole jooksul. Samuti on valik hästi rikastunud – võimalus on tellida nii kõige lihtsamaid lõikelilli kui ka dekoratsoonide ja maiustustega gurmeekorve ning uhkeid massiivseid kimpe. Tellimuse saab vormistada ja maksta otse kodulehel või platvormi mobiilirakenduses.

Seoses lillekulleri teenuse laienemisega on tekkinud ka konkurents ning lillede kohaletoimetamise teenuse pakkujad peavad suutma millegagi üllatada, et silma jääda, eriti, kui ühes linnas on mitu sellist pakkujat. Loomulikult ei saa üle ja ümber teenindusest. Väga hea viis, kuidas saada kliendilt tagasisidet saada ning seda kajastada on vastav rubriik kodulehel – kliendid saavad nii hinnata kui kirjutada arvustusi. Mida parem on lillekulleri teenuse pakkuja kliendipoolne tagasiside, seda paremini meelitab see ligi ka uusi tellijaid.

Kaunis disain ja kategooriad

Nagu juba eelnevalt mainitud, on suurepärane klienditeenindus ja kliendi rahulolu olulised kõigile lillekulleri teenuse pakkujatele. Lisaks kiirele kohaletoimetamisele on lillepoed pannud rõhku ka disainile –  et kimbud oleks värsked ning sobiva värvigammaga. Seda püüavad näiteks saavutada lillepoed, kelle eesmärk on lillede kohalevedu Tallinnas ja Tartus.

Samuti on lillepoodides saadaval igas suuruses ja lillekimpe, mille vahel klient valida saab. Samuti, nagu enamikes lillepoodides, saab valida ilusa lilleseade kõrvale ka sobiva lisandi näiteks kaisukaru või veinipudeli näol.

Kliendid saavad anda omapoolset tagasisidet ning heal kodulehel on olemas ka lillede eest hoolitsemise juhised, lillede tutvustused ning klienditugi.

Samuti saab sorteerida tellimusi erinevates kategooriates – näiteks kohaletoimetamise aja, klientide hinnangu, allahindluste hinna ja kliendikaardi pakkumiste järgi.

Järelmaksu võimalus

Lillekulleri teenusel on Eestis tulevikku ning see on end juba praegu tõestanud. Nii püsib ja liigub see üha edasi ning samuti arenevad ka makselahendused. Nii pakuvad lillepoed ka järelmaksu võimalusi. Üle tellimuse teatud summa, näiteks üle 35€, on kohaletoimetamine mõnikord tasuta.

Omaette väljakutse ellujäämiseks võib olla väikestel lillepoodidel. Eriti siis, kui on oht, et suuremad kaubanduskeskused lillepoodide funktsiooni üle võtavad. Lillekulleri teenust pakkuvad poed peaksid mõtlema kindlasti eristumisele ning oma tegevuse laienemisele ning toote sortimendi laiendamisele. Oluline on olla kursis oma turusegmendiga ning teha kindlaks, mis on peamised klientide eelistused. Kui vaja, teha turu-uuringud, tegemaks need eelistused kindlaks. Samuti teha tugevuste-nõrkuste, võimaluste-ohtude (SWOT) analüüs oma piirkonnas. Vaadata tuleb üle ka turundusstrateegia ning planeerida strateegiliselt, arvestades homset võimalikku perspektiivi.

Oluline eristuda ja laieneda

Lillede kohalevedu Tallinnas ja Tartus on populaarne juba aastaid ning lillekulleri teenus on liikunud ka teistesse piirkondadesse Eestis. Kliendideenindus on kiire ning lillekulleri teenus on tänapäeva tempoka elu juures paljude jaoks juba igapäevaelu osaks ja harjumuseks saanud.

Lisaks lilledele saab tellida juurde ka lisandeid, mida leidub iga lillepoe kodulehel. Nii saab lillekulleri teenusest üks magus ja vahva üllatus ning see valmistab rõõmu igaks tähtpäevaks või lihtsalt niisama üllatuseks.

Klienditeenindus on ajaga muutunud kiiremaks ning näiteks toiduplatvormide Bolt ja Wolt rakendusega võib saabuda oodatud lillekimp juba vähem kui tunnikese jooksul.

Väikesed lillepoed on laieneva konkurentsi ja suurte kaubanduskeskuste väljakutsete tuules ning peavad olema strateegiliselt targad ning planeerima eriti oma samme ja tulevikku ette. Samuti on eristumine konkurentidest oluline, eriti siis, kui ühes linnas on mitu kulleriteenust, mis pakuvad lillede kohalevedu.

Viimased uudised