Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Pildil (vasakult) Maksu- ja Tolliameti peadirektor Raigo Uukkivi, kaitseminister Hanno Pevkur ja rahandusminister Mart Võrklaev. Allikas: X

Valitsus kavatseb kehtestada automaksu, mis on suurim majanduspoliitiline muutus Eestis viimase 30 aasta jooksul. Uurime, kuidas see mõjutab maksutahet.

Autot on peetud vabaduse sümboliks, mis ühtlasi sümboliseerib Eesti vabanemist nõukogude ikkest. See andis inimestele vabaduse liikuda ja tegutseda, tegeleda ettevõtlusega.

Praegune valitsus tahab oma maksupoliitikaga viia riigi taas nõukogude korda tagasi, mil auto oli rohkem luksus- kui tarbeese.

Opositsiooniline Isamaa erakond on automaksule selgelt vastu.

Soomes on levinud ütlus, et selleks, et inimesed tahaks oma riiki kaitsta, peab olema kõigepealt midagi, mida kaitsta. Silmas peetakse inimeste elatustaset ja varanduslikku seisu.

Kõrgemad maksud alandavad inimeste sissetulekuid ja elatustaset. Lõunaeestlane on varem uurinud, milline on kaitsetahe pärast valitsuse maksukirvega lajatamist. Valdav enamus vastajatest avaldas arvamust, et kaitsetahe on olematu.

Kuivõrd valitsus on sidunud omavahel kaitse- ja maksutahte, siis uurib Lõunaeestlane nüüd, milline on maksutahe pärast automaksu kehtestamist.

Siin on küsitlus:

Milline on maksutahe pärast automaksu kehtestamist?

Vaata tulemusi

Loading ... Loading ...

Viimased uudised