Klienditoe tähtsus veebis mängimisel
Avaldatud: 12 jaanuar, 2022Mängutööstus pakub suurepärast ja põnevat ajaviidet inimestele, kes otsivad koduseks ajaveetmiseks põnevaid elamusi ja sotsiaalset suhtlemist.
Veebis vaba aja veetmise all mõistetakse ennekõike erinevaid e-mänge, mida mängitakse mitmel viisil, näiteks arvutite, konsoolide või mobiiltelefonide abil. Kaasaegne kaugtöö võimaldab inimestel kodus kasutada ka väga suurel hulgal kvaliteetset tehnikat, mistõttu kasutavad paljud inimesed tööst vabu hetki vaba aja veetmiseks erinevatel mänguplatvormidel mängides.
Tehnoloogia ja mängutööstus arenevad käsikäes
Statistika andmetel oli 2021. aasta nutitelefonis mängitavate mängude aastane tulu ligikaudu 79 miljardit eurot. See muljetavaldav tulu annab kinnitust sellele, et mängutööstus areneb jõudsalt ning sellel valdkonnal läheb käesoleval ajal paremini kui kunagi varem. Tänu tehnika, internetiühenduse ja mängutööstuse kiirele kasvule ja asjaolule, et inimesed töötavad ja veedavad aina enam enda vaba aega kodus on mängufirmade ja -platvormide tulud märkimisväärselt kasvanud. Mõistagi valitseb mängutööstuses tegutsevate ettevõtete vahel tihe konkurents, kuid sellest hoolimata jagub kliente igale mängutootjale. Loomulikult soovivad parimad online kasiinod pakkuda enda klientidele parimat saadaolevat mängude valikut ning seetõttu tehakse koostööd pea kõikide turul tegutsevate mängutootjatega, et tagada kõige suurem valik.
Kasvav mängijate hulk suurendab vajadus efektiivse klienditoe järgi
Vaieldamatult on uute mängijate massiline tõus tekitanud olulise vajaduse ka efektiivse ja klientide vajadusi rahuldava klienditoe järele ning olulisel määral on suurenenud vajadus mängusisese toetuse järele. Juba ainuüksi erinevate mängijate tohutu hulk kogu maailmas pani mängufirmasid mõistma, kui oluline on veebis mängimise puhul klienditugi. Klienditeeninduse puhul saab rääkida erinevat sorti teenustest, mis kliendile tekkinud olukorras abi saavad pakkuda. Esimene selleks on mõistagi ettevõttes töötavad kliendisuhetega tegelevad inimesed, kes aitavad välja töötada iga ettevõtte jaoks vastavad strateegiad ja eeskirjad. Teine väga oluline osa tehnoloogia ettevõtetes on ka tehisintellektil põhinevatel vestlusrobotitel, kes aitavad koguda olulist teavet, et mängijaid mõista.
Miks on klientide mõistmine klienditeeninduses oluline
Kliendi mõistmine on oluline, sest sisuliselt on meil kõigil oma osa selles, et mõista, mis meile teenuse kasutajana ühe või teise teenuse juures meeldib või ei meeldi. Klienditeenindus mõjutab seda, kuidas tekkinud probleemi korral inimene tajub, tõlgendab ja milliseks kujundab enda jaoks saadud kogemuse. Veebis mängitavate mängudega seonduvate probleemide lahendamine võib olla mängijate jaoks tüütu. Sellest hoolimata ootavad nad tekkinud probleemile kiiret lahendust. Kui nad on aga sunnitud oma probleemi seletama agendile, kes ei tea nende murest midagi, võib see kiiresti nende ärritust suurendada. Kui aga asjaga tegeleb kõrgelt kvalifitseeritud ja asjatundlik agent, vähendab see kliendi vaeva ja aitab luua püsiva suhte.
Klientide kategoriseerimine kogutud info põhjal
Edukad mängufirmad on mõistagi teadlikud sellest, kui oluline on teada mängijate mõtteviisi nende tulevase kasvu jaoks ning pööravad sellele aina enam tähelepanu. Viimaste aastate uuringute põhjal on selgunud, et klientide käitumine on dünaamiline ja nende individuaalsed eelistused on üsna erinevad. Teisisõnu on oluline, et mis tahes valdkonnas vaadeldakse igat klienti või mängijate gruppi kui ainulaadselt. Erinevad mängukonsoolid on lihtsalt kasutatavad, ei nõua uuendusi ja on üldiselt odavad. Mängud on kohandatud lihtsate mitme mängijaga konsooli omavate sõprade jaoks ja kasutavad juhtmevabu kontrollereid, mis võimaldavad aktiivsemat mängukogemust, kuid ka sellisel juhul on mängutootja kohustatud tagama kättesaadava klienditoe ja ka järelhoolduse, juhuks kui mängija konsoolil tekivad tehnilised vead või probleemid.
Sõltumata sellest, millises valdkonnas tegutseva mängutootjaga on tegemist, ei ole täna ilmselt ühtegi selle valdkonna ettevõtet, kes ei mõisa klienditoe olulist rolli mängumaailmaga seonduva juures. Ükskõik millist mängu mängija veebis ei mängi, võib tekkida olukord, mil inimene vajab abi. Ja tekkinud probleemi lahendamiseks on oluline, et mängutootja või mange pakkuv portal suudab inimesele pakkuda kiiret ja lihtsat kuid samas efektiivset ja tõhusat klienditoe teenust. Mängutööstus on kiiresti arenev valdkond, mille järjest keerukamad lahendused suurendavad vajadust ka aina paremate klienditoe lahendusteni. See on ka peamine põhjus, miks täna kasutatakse klienditoe valdkonnas lisaks klienditoe agentidele ka vestlusroboteid, kes on klientidele abiks nii öösel kui päeval ja koguvad ning talletavad kogu olulise informatsiooni, et seda hiljem töödelda ja analüüsida.