Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Foto: Tiit Mõtus
Maks & Moorits on Eestimaa kõige meeldivam lihabränd, selgus Kantar Emori poolt läbi viidud uuringust.
 
Toidu- ja joogibrändide uuringut on läbi viidud 4 aastat ning esmakordselt on lihabrändidest esikohale tõusnud Maks & Moorits. „Maks & Moorits on napilt seljatanud ka läbi uuringuperioodi kõrget kohta hoidva konkurentbrändi Rakvere,” kommenteeris Kantar Emori uuringuekspert Katrin Männaste.
Atria müügidirektor Meelis Laande ütles, et rõõmustavad kogu meeskonnaga Kantar Emori tulemuste üle. „Brändi tuntuse ja meeldivuse kasvatamine on strateegiliselt järjepidev ja pikaajaline protsess. Usume, et meile tõid edu eestimaine tooraine ja tootearendus, mis suudab endiselt tarbijat üllatada. Atria lihatööstusel on enda isiklikud seafarmid ja panustame Eesti põllumajanduse arengusse. Seda märkab ka tarbija, kes hindab kodumaise tooraine päritolu. Anname endast jätkuvalt parima, et lojaalset tarbijaskonda veelgi kasvatada,“ kinnitas Meelis Laande.
„Lemmik lihabrändi staatusesse tõusmine on tunnistus sellest, et strateegiline otsus tuua turule väiksema jalajäljega hakklihapakend ühtib inimeste ootustega. Usume, et veebruaris lettidele jõudnud innovaatiline pakend, mis võtab külmikus vähem ruumi ning on keskkonnasõbralikum, on üks argument inimeste eelistuste tekkimisel,“ märkis Laande. Tema sõnul nähtus uuringust, et Maks & Moorits lihabrändil on kindel fännibaas. „Oleme aastatega suutnud tootearenduses tabada ära inimeste eelistused. Kuigi ka meie katsetame uute põnevate maitsetega, on näha, kuidas suures pildis ollakse lihamaailmas jätkuvalt traditsiooniliste maitsete usku,“ märkis Laande.

Viimased uudised