Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Foto: Maks & Moorits

Sel kevadel laiendab Eesti kõige meeldivam lihabränd Maks & Moorits oma traditsioonilist lihatoodete sortimenti ja toob esmakordselt turule kanalihast grilltooted.

Eesti grill- ja toorvorstide kategoorias hoiab suurimat turuosa 37 protsendiga Atria Eesti AS, mille kaubamärgi Maks & Mooritsa Maitselt mahe grillvorst on üle 20 aasta Eesti müüduim grillvorst. Sel kevadel toob ettevõte esimest korda turule viis grilltoodet kanalihast.

„Täna on toiduainetööstuse olulised märksõnad jätkusuutlikkus, toidukao vähendamine ja tervislikkuse trend tootearenduses,“ selgitas Atria Eesti AS-i müügidirektor Meelis Laande. „Meie tegime möödunud aastal miljoni euro suuruse investeeringu, et võtta kasutusele hakklihapakend, mis vähendab hakkliha pakendikulu 50 protsendi võrra. Väiksem ja lihtsalt avatav pakend, kus on sama palju hakkliha kui traditsioonilises plastkarbis, võtab külmikus vähem ruumi ja võimaldab toodet mugavalt sügavkülmutada. Samuti säilib toode kauem, mis vähendab otseselt toidu raiskamist,“ lisas Laande.

„Liidripositsioon suvetoodete kategoorias on ühelt poolt tunnustus selle eest, et oleme suutnud aastate jooksul ära tabada inimeste maitse-eelistused. Teisalt seab see kõrged ootused edasisele tootearendusele,“ märkis Atria Eesti müügidirektor. „Tänapäeva kiirelt muutuvas maailmas peavad ka toidutööstused tarbijate soovide ja trendidega kaasas käima. Kanaliha tarbimine näitab viimase kümne aasta jooksul selget kasvutrendi. Seetõttu otsustasime laiendada oma traditsioonilist ning valdavalt kodumaisel sea- ja veiselihal põhinevat lihatoodete sortimenti. Esmakordselt on Maks & Mooritsa kaubamärgi alla lisandunud kanalihast grilltooted,“ selgitas Laande.

Kanalihast grilltoodete välja töötamisel on toidutehnoloogid soovinud pakkuda tarbijale vaheldust traditsioonilistele sealihast valmistatud grilltoodetele. Laande sõnul on Maks & Moorits lähtunud tootearenduses enda klassikalistest, aastakümneid müügitipus püsinud toodetest. Need annavad tunnistust sellest, et tarbija eelistab jätkuvalt traditsioonilisi maitseid ja välja kujunenud lemmikuid.

„Meie valikust leiab sel suvel nii kanast valmistatud grillvorstid, mitmesugused šašlõkid, kana kintsulihast valmistatud toorvorstikesed ning kanafilee jogurti ja karulaugu marinaadis. Kõiki uudistooteid iseloomustavad väiksem rasvasisaldus, valgurikkus, tervislikkus ja mugavus,“ tutvustas Laande. Näiteks jääb kanalihast toorvorstikeste puhul ära vorstide üksteise küljest lahti lõikamine ning kuna vorstid on ühesuurused, püsivad need hästi grillil. Toorainena eelistatakse kana nahata kintsuliha, mis on väiksema rasvasisaldusega, mahlasem ja mugavam grillida.

„Kindlasti ei tähenda uue tootekategooria lisandumine seda, et traditsioonilised grilltooted oleksid populaarsust minetamas. Need hoiavad aastate lõikes stabiilset ja tugevat turuosa,“ kinnitas Atria Eesti müügidirektor.

Viimased uudised