Tel. 5897 3482‬
info@lounaeestlane.ee

Tallinna Kaubamajal on käimas järjekordne osturalli ja sel puhul on välja antud reklaambrošüür, kus alkoholi toodetel on hinnad ilusti juures.

Seaduse järgi aga reklaami juures alkoholi hinda olla ei tohi, mistõttu tekib küsimus, kas Tallinna Kaubamajale tehti erand.

Tallinna Kaubamaja kommentaar:

Pöördume Teie poole seoses 23.09.2018 portaalis Lõunaeestlane.ee avaldatud artikliga „Alkoholi reklaami juures hinda olla ei tohi, kas Tallinna Kaubamajale tehti erand?“. https://lounaeestlane.ee/alkoholi-reklaami-juures-hinda-olla-ei-tohi-kas-tallinna-kaubamajale-tehti-erand/

Soovime omalt poolt tähelepanu juhtida asjaolule, et tarbijale nimeliselt saadetud otsepostis on lubatud kuvada alkoholi hinda. Kliendile saadetud otseposti puhul ei ole tegemist reklaamiga, vaid otse kliendile isiklikult edastatud müügipakkumisega, mille saamiseks on klient avaldanud soovi ja andnud vastavasisulise nõusoleku. Vastavasisulisel seisukohal on ka Tarbijakaitseamet, vt näiteks: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/ettevotjale/kkk-alkoholi-reklaamist.

Seega vastus viidatud artiklis Teie poolt püsitatud küsimusele, et kas Tallinna Kaubamajale on tehtud erand, on eitav. Kaubamaja AS-ile ei ole antud küsimuses erandit tehtud ja ettevõtte järgib käesolevaga kõiki alkoholireklaami seadusest tulenevaid nõudeid. Kaubamaja jaoks on korrektsus oma tegevuse igas aspektis äärmiselt oluline ning selle nimel töötab igapäevaselt kogu Kaubamaja meeskond. Seetõttu palume Teil oma avaldatud artiklit vastavalt täiendada, et välistada olukorrast tarbetult väära mulje loomine.

Lugupidamisega
Lenno Vaitovski
Kaubamaja AS kommunikatsioonijuht

Kommentaarid

Viimased uudised