Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Kui telekomifirma võimaldab e-teeninduses lepinguid sõlmida, kuid nende lõpetamiseks nõuab kliendilt esindusse kohaletulekut, on see arusaamatu ja tõenäoliselt tarbija õigusi piirav, leiab tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA). Lepingu lõpetamise võimaluste osas on amet ühe operaatori suhtes algatanud järelevalvemenetluse.

Elisa iseteeninduses teleteenuste lepingut lõpetada soovinud klient jäi sellega hätta, sest ettevõtte veebilehel on küll olemas lepingu lõpetamise võimalus, kuid soovitud väljade täitmise järel avanes uuesti lehekülje algseis ning info salvestamine ei õnnestunud, vahendab ERR.

Pärast mitut nurjunud katset iseteeninduses sai klient Elisa klienditeeninduse telefonilt info, et iseteeninduse kaudu lepingut lõpetada nad tegelikult ei võimaldagi, selleks tuleb esindusse kohale minna.

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti hinnangul peab aga ettevõte, mis võimaldab lepingut iseteeninduses või muul moel ilma teenindusse kohale minemata sõlmida, laskma ka sarnasel viisil lepingust väljuda.

Viimased uudised