Sporditarbed, spordivarustus e-spordipood:sportlik.ee

 

Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Foto: Võru päästekomando

Eelmise, 2023. aasta statistika näitab liiklusohutuse eesmärkidest kaugenemist. Ühe võimalusena liikluse rahustamiseks on teiste seas PPA peadirektor välja pakkunud trahvimäärade tõstmise. Liikluseksperdi sõnul see aga probleemi ei lahenda.

Võrreldes 2020–2022. aasta keskmisega suurenes eelmisel aastal kannatanutega liiklusõnnetuste arv 165 võrra ja vigastada sai 177 inimest rohkem. Kuna olukord on liikluses halvenenud, tegi politsei- ja piirivalveameti peadirektor Egert Belitšev ettepaneku kahekordistada trahvimäärasid. Politsei ettepanek on suurendada trahviühikut seniselt neljalt kaheksale eurole ning kiiruskaamerate tabatud kiiruseületamisi suurendada viielt eurolt kümnele. Tallinna Tehnikaülikooli külalislektor ja liiklusekspert Juri Essi sõnul on küsitav, kas trahvide tõstmine muudab liikluskultuuri paremaks. „Milline on riigi poolt kõige lihtsam ja loogilisem reaktsioon sellele, et meil on liikluses korralagedus? Kõige odavam on tõsta trahvimäärasid, sest selleks ei pea suurt midagi tegema, aga saab näidata, et ei olda passiivsed ja probleemiga tegeletakse. Kas see aga annab reaalset tulemust, on omaette küsimus,” rääkis Ess ERR-ile.

Viimased uudised