Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Alates septembrist on SEB eraklientidel võimalik lisada oma internetipanka Swedbanki kontode teavet. Uuendus annab võimaluse kuvada kontojääki ja väljavõtteid SEB internetipangas. Lähipäevil avaneb sama võimalus ka äriklientidele. Tulevikus lisandub võimalus algatada nendelt kontodelt ka makseid.

„Tänasest saab SEB eraklient meie internetipangas vaadata ka oma Swedbanki konto jääki, samuti viimase üheksakümne päeva jooksul tehtud tehinguid. Tulevikus on kliendil ka võimalik algatada SEB internetipangast makseid oma Swedbankis asuvalt kontolt. Kontosid koondav avaleht võimaldab kliendil saada parema ülevaate oma igapäevastest rahaasjadest, seega tulevikus ei pea SEB klient oma igapäevasteks pangatoiminguteks sisenema enam teise internetipanka – kõik vajalikud pangatoimingud saab teha SEB internetipanga kaudu. Need on esimesed sammud mugavuse ja lihtsuse poole, mida uus avatud panganduse keskkond pakub. Soovitame oma klientidel kindlasti neid uusi võimalusi katsetada,“ sõnas SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Teise panga konto sidumiseks SEB internetipangaga on vajalikud järgmised tegevused:

  1. Valige sobiv pank, mille kontot soovite SEB internetipangaga siduda (hetkel on võimalik lisada vaid Swedbanki kontosid)
  2. Allkirjastage üldine teave teenuse kohta.
  3. Autentige end pangas, mille kontosid soovite SEB internetipangas kuvada.
  4. Valige kontod ja nõusoleku kestvus (maksimaalselt 90 päeva).
  5. Allkirjastage nõusolek digitaalselt.
  6. Kontoandmed on nähtavad SEB Internetipangas kuni nõusoleku kehtivuse lõpuni.

SEB internetipangas teise panga konto lisamist alustades järgnevad kõik vajalikud tegevused samm-sammult internetipanga ekraanile ning see võimaldab teha konto lisamise protsessi lihtsalt ja mugavalt algusest lõpuni. Uue funktsionaalsusega seoses muudetakse järk-järgult ka internetipanga avalehte. See on vajalik, et pakkuda SEB klientidele mugavamat kasutajakogemust oma kontode haldamisel.

Viimased uudised