Vaata, kes hääletasid automaksu poolt, kes vastu (kliki pildil)

Vaata, kes hääletasid automaksu poolt, kes vastu (kliki pildil)

Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Järelikult olete enda jaoks lahendanud selle vägagi olulise küsimuse, kas osta uus või kasutatud auto. Kasutatud auto ostmine võib olla suurepärane liikumisvõimalus ilma uue sõiduki kopsaka hinnasildita. Aga kuidas teada saada, et varasema omaniku sõiduk vastab täpselt sellele, mis kuulutuses kirjas oli?

Alljärgnevas loendis on piiritletud asjaolud, mida tuleks eraisikult või edasimüüjalt kasutatud auto ostmisel jälgida, et saaksite teha ostuotsuse rahuliku südamega.

Sõiduki ajalugu

Hankige praeguselt omanikult võimalikult palju teavet ja seejärel asuge ise uurima. VIN-koodi (valmistajatehase tähise) päring tasulise teenuse Vininfo kaudu annab teavet auto ajaloo kohta et, kas auto on osalenud avariis, mis on auto turuhind jne. 

Rooste- või värvikahjustused

Kõndige auto ümber ja uurige, kas on roostelaike või kooruvat värvi. Väikesed paiksed roosteplekid ei pea tingimata panema tehingut katkestama, sest neid saab üsna kergesti parandada. Kui on aga kohti, kus metall on täielikult läbi roostetanud, võiksite ostu sinnapaika jätta

Raami probleemid

Ümber sõiduki kõndides peaksite uurima ka raami võimalikke probleeme. Kas auto seisab maapinnal loodis? Kas veermiku küljes ripneb midagi? Pöörake tähelepanu kaitseraudadele ja vaadake, ega pakiruumis ja kapoti all ei ole uusi polte või deformatsioone, mis võivad viidata hiljutisele avariile.

Kapotialune

Mootor on sõiduki kõige olulisem osa. Kui auto ei ole käivitatud, avage kapott ja vaadake mootor visuaalselt üle, kas on vedelikulekkeid, korrosiooni ning pragunenud voolikuid ja rihmu. Kontrollige, kas õli ja käigukasti mõõtevarrastel pole värvimuutusi — õli peab olema helepruun, käigukasti vedelik roosa või punane.

Rehvide seisukord

Rehvimustri kulumine peaks olema ühtlane ja kõik neli peaks olema üks komplekt. Mõne rehvi ebaühtlane muster või liigne kulumine tähendab sageli kehva suunangut, mis võib olla tingitud rooliseadme, vedrustuse või raamiga seotud probleemidest. Kehva suunanguga auto veab sõites paremale või vasakule.

Läbisõit

Keskmiselt sõidetakse autoga igal aastal umbes 20 000 km. Et teada saada, kas teie vaadatava auto läbisõit on suur või väike, jagage läbisõidumõõdikul olev number sõiduki vanusega. Suure läbisõiduga autol on mehaanilised osad rohkem kulunud. 

Salongi elektroonika

Raadio valjemaks keeramine lemmiklaulu kostumisel on üks autoomaniku väikestest rõõmudest. Vajutage mõnda nuppu ja veenduge, et kabiini stereo ja muud elektroonilised komponendid toimiksid korralikult. Lülitage sisse ka kliimaseade ja soojendus.

Proovisõit

Proovisõit on ilmselt kõige olulisem osa kasutatud auto ostmisel. Mõelge marsruut läbi ja sõitke vahelduva kiirusega, et proovida auto manööverdusvõimet, kiirendust, pidureid ja vedrustust. Võimaluse korral võtke suund maanteele ja proovige rööpset parkimist, et tuvastada auto võimalikud pimedad nurgad.

Mehhanismide ülevaatus

Kui arvate, et olete endale meelepärase kasutatud auto leidnud, peaksite selle viima ülevaatuseks usaldusväärse mehaaniku juurde. Mehaanik oskab kindlaks teha, kas sõidukil on probleeme või valdkondi, mis võivad edaspidi probleeme tekitada. See teenus pole tasuta, küll aga võib päästa teid autologu ostmisest.

Lisaks kui te nüüd leiate endale sobiva auto siis on kohustuslik tagada endale ka liikluskindlustus, milleks on olemas selline portaal nagu jepp.ee, kust saate võrrelda lihtsalt ja kiirelt erinevate kindlustusandjate pakkumisi.

Viimased uudised