Tel, WhatsApp +37258973482‬
info@lounaeestlane.ee

Pilt: Facebook

Täna, 19. mail lansseeris Facebook uue väikeettevõtjatele suunatud rakenduse Facebook Shops, mis võimaldab lihtsa vaevaga ning tasuta luua veebipoode, millele kliendid pääsevad ligi nii Facebookis kui ka Instagramis. Eestis on rakendus kättesaadav lähikuude jooksul.

Olukorras, kus kehtestatud piirangud on sundinud mitmeid väikeettevõtjaid oma senist ärimudelit ümber mõtestama ning ees võib oodata poodide sulgemine, leidub aina rohkem neid, kes otsivad võimalusi oma kaupade müümiseks veebis. Et veebis müümine ja ostmine lihtsamaks teha, lansseeris Facebook täna rakenduse Facebook Shops.

Kuidas Facebook Shops töötab?

Facebook Shops on rakendus, mille abil saab tasuta lihtsa vaevaga luua veebipoe, millele kliendid pääsevad juurde nii Facebookis kui ka Instagramis. Ettevõtted saavad kataloogist valida tooted, mida nad soovivad esitleda ja seejärel kohandada oma poe ilmet, kaanepilti ning isegi värve, mis annavad edasi nende kaubamärki. See tähendab, et olenemata ettevõtte suurusest või eelarvest on nüüd võimalik igal müüjal oma äri veebi kolida ning suhelda oma klientidega kõikjal ja igal ajal.

Facebook Shops rakenduse leiab ettevõtte Facebooki lehelt või Instagrami profiilist ning samuti on võimalik poodidesse siseneda lugude või reklaamide kaudu. Poes on võimalik sirvida kogu ettevõtte valikut, salvestada end huvitavaid tooteid ja seejärel esitada tellimus kas ettevõtte veebisaidil või rakendusest lahkumata, kui ettevõte on selleks loonud vastavad võimalused.

Nagu füüsilises kaupluses, saab ka Facebook Shops rakenduses vajadusel poe töötajatelt abi paluda, saates neile sõnumi läbi WhatsAppi, Messengeri või Instagrami. Tulevikus saab oste teha ka otse läbi sõnumite. Uus rakendus jõuab Eesti inimesteni lähikuude jooksul.

Lisaks Facebook Shops’ile investeerib Facebook ka mitmete teiste uute funktsioonide loomisesse, mis teevad veebis ostmise lihtsamaks:

Instagram Shop: uus koht toodete ja kaubamärkide avastamiseks

Sel suvel, alustades Ameerika Ühendriikidest tutvustab Facebook uut rakendust Instagram Shop, mis on uus viis armastatud toodete avastamiseks ja ostmiseks analoogselt Instagram Explore funktsioonile. Kogu inspiratsiooni, sirvi oma lemmikbrändide ja sisuloojate lemmikuid, otsi kategooriate järgi nagu ilu, tervis või kodu ja leia oma ilulemmikud. Eraldiseisev Instagram Shop vaheleht ilmub Instagrami aasta teises pooles.

Reaalajas ostmise funktsioonid

Erinevad brändid, alates kingapoodidest kuni erinevate huulepulkadeni on juba aastaid uute toodete tutvustamiseks kasutanud Facebook Live’i. Uus rakendus muudab toodete reaalajas ostmise lihtsamaks: õige pea saavad müüjad, brändid ja sisuloojad oma Facebooki poest või kataloogist tooted enne otseülekannet ära märkida ning neid tooteid kuvatakse video allosas, et inimesed saaksid sealt hõlpsalt tootele ligi pääseda ning täiendavat informatsiooni lugeda.

Lojaalsusprogrammide ühendamine Facebooki kontoga

Samuti on Facebook asunud katsetama võimalusi, kuidas ettevõtete preemiaprogramme paremaks teha, võimaldades boonuspunktide teenimist oma Facebooki kontoga ühendada. Terviklikus programmis on lihtne oma punktidel ja hüvedel silma peal hoida.

Koostöö partneritega

Facebook teeb tihedat koostööd partneritega nagu Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Channel Advisor, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube ja Feedonomics, et pakkuda väikeettevõtetele vajalikku tuge. Need ettevõtted pakuvad võimsaid tööriistu, mis aitavad tegusatel inimestel oma ettevõttega alustada ja seda juhtida ning veebi kolida. Nüüd saavad nad aidata ettevõtete eesmärke ellu viia ka rakenduses Facebook Shops.

Rohkem infot uue rakenduse sünnist ja sellest, kuidas on tagatud inimeste privaatsus, saab lugeda siit.

Viimased uudised